9 października 2013

Przyjaźń

 Czeeść wszystkim! Jak u Was w szkole? U mnie szczerze mówiąc nie za dobrze, bo już od początku roku nauczyciele nie dają nam odpocząć od sprawdzianów, kartkówek i zadawania strasznie dużo prac domowych. Przecież to dopiero początek roku, no ale miejmy nadzieję, że następne miesiące będą "lżejsze". No ale nie o tym ma być ten post. Wiele z nas ma wśród siebie osoby, którym może powiedzieć wszystko, może im  zaufać, spędzić z nim każdą chwilę. Niektórzy nie mają kolegów, tym bardziej przyjaciół, czasem nie wiadomo dlaczego: czy przez charakter, czy przez wygląd, czy po prostu coś nas "odrzuca" od tej osoby. Przyjaźń polega przede wszystkim na bezgranicznym zaufaniu, na szczerości, na wzajemnym szczęściu, czasem też smutku. Niektórzy mają takiego przyjaciela, niektórzy po prostu ich udają, chcąc np. wykorzystać drugą osobę. Wiele z nas ( jeśli nie większość) patrzy najpierw na wygląd, a nie na to co ma się w środku. Czasem tak bywa, że ktoś jest śliczny, ale nie można mu zaufać, jest niemiły dla innych. Nie warto jest oceniać ludzi po wyglądzie. Fajnie jest mieć obok siebie taką osobę, której możemy powiedzieć wszystko, wiedząc, że ona tego nikomu nie powie. Swojego przyjaciela możemy spotkać na każdym kroku, wystarczy kilka minut aby się zapoznać, kto wie, może akurat tą osobę nazwiemy swoim przyjacielem? Ja mam swoje najlepsze przyjaciółki i wiem, że mogę na nich polegać i im zaufać.


 Przepraszam, że zdjęcia są takie ciemne i wgl. ale robiłam je wieczorem, bo nie miałam wcześniej czasu. ;__;

134 komentarze:

  1. Ja niestety nie mam kogoś takiego... Nie mogę nikomu powiedzieć czegoś bardzo poufnego... No ale ne ważne :)

    http://domicchi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem porever alone.. Mam wieke koleżanek i jedną taką bliższą, ale czuję że to nie jest moja bff ;/ ♥

      dominisia-blog.blogspot.com

      Usuń
  2. Ja nie mam jakieś takiej przyjaciółki , której powiem wszystko ;c
    horanek-horanek.blogspot.com = zapraszam na nowy post ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam prawdziwą przyjaciółkę, której mogę wszystko powiedzieć. ;3

    olis-oliss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też mam prawdziwą przyjaciółkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moją najlepszą przyjaciółką jest mama :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne fotki ;))
    http://lovelydream6009.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super Zdjecia
    http://my-life-iscrazy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyjaźń <3 Śliczne zdjęcia :D
    Miło zapraszam do nas:
    http://minnianddaisy.blogspot.com/
    (Trwa konkurs)

    OdpowiedzUsuń
  9. https://apps.facebook.com/dekoral_fashion/singlePhoto/index/index/cid/365
    ZAGŁOSUJ TO ZAOBSERWUJĘ TWOJEGO BLOGA :3

    hurt-others.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. masz racje!

    zapraszam do mnie:

    http://uncapriccio.blogspot.it/


    http://uncapriccio.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  11. przyjaźń to najpiękniejsze co może być <33
    ślicznie wyszłaś na tych zdjęciach.!
    zapraszam : misiamisiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. przyjaźń jest ważna w naszych życiach ! :3
    obserwuje i czekam na rewanż ;)
    http://bonjourmesdames.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. W iem że mam mało obserwatorów jak ty tak dużo zdobyłąś?? ze masz tak dużo??
    :c Od kiedy masz bloga? Super
    http://julia-juuulia.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyjaźń jest ważna i piękna!<3
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz śliczne spodenki <3

    Obserwujemy?
    ol-olqu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Racja :)
    P.s. Fajny blog :D
    Zapraszam do mnie :) http://tuska-tuskaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny blog ♥
    Obserwujemy ?
    http://fashionneverenough.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. W szkole jak to w szkole ;) A co do posta uważam, że przyjaźń powinno się pielęgnować :D
    ------------------------------------------------------

    cuteewish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Spodenki *o*
    Obserwuje i licze na rewanż.
    Obserwacje u mnie mile widziane. ;D http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. fajnie napisany post :3
    masz śliczną sylwetkę! :)

    świetny szablon | best-frieend.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne spodenki ;)
    majtynak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne są te spodenki c;

    http://ilona8922.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję Ci za komentarz pod moim ostatnim postem, zapraszam częściej. Ciekawy, nawet bardzo ciekawy post :) I like it ;D
    emiuula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ooo, kurde! Jaka ty śliczna jesteś! *.* Oddaj mi swoją urodę! :*


    pokreconarzeczywistosc.blogspot.com


    <3333333

    OdpowiedzUsuń
  25. Dobrze to ujęłaś o przyjaźni <3.
    Co do zdjeć to i tak są śliczne *-*..

    http://damage-dreams.blogspot.com/ | zapraszam | obserwujemy? ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny blog! dzięki za komentarz pod moim postem! obserwuję jako tymbark99 i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne są te spodenki *.*
    Może obserwujemy?
    Jak tak to napisz u mnie :D
    ola-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudne spodenki :)
    Słodkie zdjęcia
    http://lucja-d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Jakaś ty szczuplutka.. Urocze szorty i świetny blog! Muszę przyznać, że bardzo podoba mi się szablon. Nauczyciele potrafią dać w kość, to fakt. W liceum jest bardzo dużo nauki. Trudno znaleźć prawdziwego przyjaciela. Przyjaźń jest bardzo cenna. Pozdrawiam cieplutko ;))

    bellabigheartit.blogspot.comm

    OdpowiedzUsuń
  30. Ogromnie podoba mi się blog!:)
    Świetnie piszesz, blog ładny, ciekawy, zdjęcia super.
    Dodaję do obserwowanych i zapraszam również do siebie!:)

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo fajny post:) bardzo fajnie się go czytało:))
    http://faa-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. szorty .. omomom *__*
    a co do przyjaciół to masz racje . mam grupkę ludzi , kochamy się i ufamy . a kto mówi że przyjaźń damsko-męska nie istnieje jest głupii ! ;D

    zapraszam : iitiismyliife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Jezu <3333 Jesteś śliczna <3333
    Ja już obserwuję twoja kolej
    http://fremione-fredhermionahp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Szkoła też już mnie wykańcza. Bardzo fajny post :) ślicznaa jesteś
    kocham-to-5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Co powiesz na wzajemną obserwacje ? Daj znać u mnie :D

    photoography-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. zgadzam się z notką twojego postu :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Obserwuję i jeśli ci się spodoba mój blog, liczę na Twój rewanż ;)

    http://anamarafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Przyjaźń to coś ważnego w życiu. :) + świetny post.

    http://ilikeiting.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. ja zamiast najlepszej przyjaciolki- mam najprawdziwsza siostre i mysle ze jej moge najbarziej zaufac:)
    przesliczna jestes!
    oberwuje
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny. Post teraz to trudno o prawdziwą przyjaźń.
    Obserwuję
    http://smoothie-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Super spodenki ;3
    +
    obserwuję ;D

    http://czekoladowo-malinowy-blog-o-niczym.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. W umie moja przyjaciolka. wyjechala na stale do Londynu, ale wiem ze jak chce to zawsze mi pomoze. Wysłucha i wesprze. Mimio iz jestem malo ufna mam tez taka osobe w sieci :)

    OdpowiedzUsuń
  43. ciekawy post . tez sadzę że nie patrzy się na ludzi po wyglądzie tylko po charakterze :D
    ja już obserwuję :)

    http://two-faces-onee-heart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Charakter najważniejszy :)


    http://ilike-to-fly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. bardzo ciekawy post jak dla mnie bo mam trudną sytuację z przyjaciółką :))

    zapraszam :) obserwuje i liczę na rewanż :)) http://wiktoriaaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Ciekawy post i świetny blog!
    Obserwuję i liczę na rewanż.
    Zapraszam http://my-maagic-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Mądrze napisany post ;)

    +Zapraszam do mnie do komentowania/obserwowania i CZĘSTEGO WPADANIA!! ;D ;3
    prawdziwieinaturalnie.blogspot.com
    I na instagrama:
    instagram.com/paulus08

    OdpowiedzUsuń
  48. Też mam dwie swoje najlepsze przyjaciółki którym ufam ponad wszytko i wiem że nie zawiodę się nigdy na nich. ;)

    http://prywatna-ksiega-z-mego-zycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja mam wiele koleżanek i kolegów, ale aby być moim przyjacielem trzeba sobie na to zapracować, bo ja naprawdę nie mam zaufania do ludzi ;)

    amcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. własnie takie spodenki mi się marzą <3
    obseerwuję i licze na to samo :)

    http://lookofheaven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Chciałam cię zaobserwowac, ale nie mogę patrzeć codziennie na taką piękną istotę ;D

    OdpowiedzUsuń
  52. Super blog + zapraszam do mnie
    http://our-dynamic-world.blogspot.com ;*

    OdpowiedzUsuń
  53. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award :)
    http://marikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Ale masz śliczny desing <3 Ja mam trzy przyjaciółki z czego jedną najlepszą i przyjaciela, których kocham <3
    littleworldnessy.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  55. Super post :) ja nie mam prawdziwej przyjaciółki ;/

    http://lusiaa-lusiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. śliczna! :))
    zapraszam http://littlee-thiinggss.blogspot.com
    obserwujemy ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetny post! :d Pozdrawiam. :))
    ___________________________________
    Mam nadzieję, że wpadniesz. :3
    www.natonator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. jaka sliczna i jaki ladny design :> i szorty XD
    przyjazn jest bardza wazna :3 ciesze sie strasznie ze pogodzilam sie ze swoja przyjaciolka :33

    Klikniesz w baner Sheinside? BLagaaam :3

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Masz racje, duzo osób patrzy na wygląd, a nie na wnetrze :(
    a patrze na srodek człowieka. Ale mimo iż mam cudownego chłopaka to brakuje mi mojego przyjaciela.
    Skończył szkołe, ciągle jeździ gdzieś po Polsce lub pracuje i ciężko się spotkać, pogadać. Bo to on potrafił wesprzeć w trudnej chwili, jemu mozna powiedzieć wszystko i nie myslec o tym czy tak wypada czy nie ;)

    Zapraszam do mnie: http://iwillnotdieyoung.blogspot.com/

    Obserwuje, liczę na to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. Jaka śliczna ja pierdziele ! *.* A w ogóle to ty nie występowałaś czasem w rozmowach w toku... ?

    Obserwuję (Liczę na rewanż )
    http://unnormall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. love the first photo! and you're so pretty :)
    What about follow each other?
    Let me know :)
    have a nice day!
    xx
    Veronica

    OdpowiedzUsuń
  62. Śliczna jesteś :)

    http://my-life-is-my-party.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. fajne focie

    http://milionioliwka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. WOW świetny blog ,
    zajrzyj na mojego slodkieslodkieczary.blogspot.com/ zaobserwuj jeśli ci się spodoba , a ja się zrewanżuje
    + polajkuj mojego fanpagea ( to bardzo dla mnie ważne :C) : https://www.facebook.com/pages/S%C5%82odkies%C5%82odkieczary/508516302558214?sk=page_insights

    OdpowiedzUsuń
  65. Zostalaś nominowana do LBA u mnie na blogu

    pokreconarzeczywistosc.blogspot.com

    <3

    OdpowiedzUsuń
  66. szczerze, nie wiem czy mam prawdziwych przyjaciół ;/
    .
    http://lekcjamody.blogspot.com/
    Za każdą obserwację się odwdzięczam ;3

    OdpowiedzUsuń
  67. Sorry ale weź pisz normalne komentarze! na jakiego bloga nie wchodzę to tylko piszesz super blog zapraszam do siebie. Weź się człowieku ogarnij trochę

    OdpowiedzUsuń
  68. Bardzo fajne szorty!
    Fantastyczny blog <3
    Zapraszam do mnie: http://springandsummerswag.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Jaka śliczna *.*
    Ja mam 2 przyjaciółki , które kocham nad życie ;)

    Zapraszam : http://zakupoholicyznadulicy.blogspot.com/2013/10/music-box.html

    OdpowiedzUsuń
  70. Ale fajne szorty! Jaka chuda jesteś *.* :-)
    Co do przyjaźni, to przyjaźń w życiu człowieka pełni bardzo ważną funkcję, jest naprawdę potrzebna.
    Też niestety mam pełno sprawdzianów i kartkówek, ale niestety to szkoła, a w przyszłości zrozumiemy dlaczego musieliśmy tak cierpieć. ;3
    pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  71. świetny blog mm :)

    wpadaj jak się spodoba zaobserwuj i pozostaw komentarz z linkiem bloga, a się odwdziecze :D
    http://mrs-margaretblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Bardzo fajny blog, ładnie piszesz ;)

    http://blogmadzidobrzeradzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. tak, takie osoby to zdecydowanie skarby:)
    nie każdy ma kogoś takiego, ale na pewno każdy kogoś takiego znajdzie:)

    http://begin-with-nothing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. spodenki są genialne ;)
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Przyjaźń jest najważniejsza <3
    Śliczna jesteś ♥

    Zapraszam : loveinmyworlds.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  76. Dobrze, że masz wokół siebie ludzi, których darzysz zaufaniem :)
    Zapraszam:
    http://monisiaczek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Dobrze, że masz osoby, które możesz określic mianem przyjaciół. Ja niestety mam trudności ze stwierdzeniem, czy ktoś jest moim przyjacielem, czy tylko dobrym kolegą/koleżanką. ;)

    emptywordsmadmoisellechanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. włosy *.*
    obserwuję i pozdrawiam
    ilovemystyle13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  79. Ciekawy post i ladny wygląd bloga.
    Serdecznie zapraszam do mnie:
    emily-eemiily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. Fajny blog :)
    wpadaj! jeżeli ci się spodoba zaobserwuj i pozostaw komentarz z linkiem do bloga chętnie się zrewanżuje :3
    http://mrs-margaretblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. fajnie piszesz a zdjęcia mogłaś rozjaśnić ;p

    zapraszam http://jukaandfashion.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  82. Fajny post i w 100% prawdziwy ;) I bardzo fajne zdjęcia. A jaka chuda jesteś *.*

    Zapraszam do mnie: http://soubba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. Dziękuję, że kiedyś odwiedziłaś mojego bloga! Zapraszam Cię na niego po raz drugi, ponieważ teraz będę starała się już pisać regularnie!

    http://everythingbyklarcia1212.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. fajne spodenki :)
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  85. Ładne ciuchy, <3
    http://nataliacurriculumvitae.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  86. Dzięki za komentarz! ;)
    Bardzo fajny blog i post!
    Masz świetne ciuchy ;D

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  88. Fajny blog . Pomysł na post świetny ! + obserwuję ( liczę na rewanż )

    Zapraszam :
    oli-olli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  89. Ale ty jesteś śliczna *-* Obserwacja za obserwacje ? Ja już obserwuję c:

    large-wonderland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  90. świetny blog !!!

    http://tyska-blogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  91. ale śliczna jesteś :))

    dusiabloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  92. Przyjaźń jest bardzo ważna w życiu. Wtedy zawsze mamy kogoś przy sobie kto pocieszy w trudnych chwilach. Mam dwójkę przyjaciół, najcudowniejszych <3 Ufam im bezgranicznie ;) Oraz obalam stwierdzenie, że przyjaźń damsko-męska nie istnieje ;P
    Wszystkie Twoje zdjęcia na tym blogu są takie śliczne *-*
    I wgl baardzo podoba mi sie ten blog ;D
    Obserwuję ^^

    OdpowiedzUsuń
  93. Hej !
    Masz bardzo ciekawy blog. Chciałam Cie zaprosić na mój blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać się do obserwowanych. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  94. Fajnie,że masz takie przyjaciółki forever :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie + zaobserwujesz?
    jola-jolaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  95. Ja właśnie odzyskałam moją najlepszą przyjaciółkę,przez to ,że walczyłam o nią.
    Okazało się ,że jej "najlepsze przyjaciółki" były nimi tylko po to by zakumplować się z pewnymi chłopakami, żeby z nimi "chodzić" itp. Moim zdaniem taka fałszywość to najgorsza cecha jaka może być w człowieku.

    http://nikey-nikeey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + Obserwuję bo bardzo podoba mi się twój sposób pisania :D

      Usuń
  96. ciekawie piszesz, miło się czyta =)
    wpadniesz, skomentujesz, zaobserwujesz (ja na 99% się zrewanżuję, proszę to dla mnie ważne =))
    http://tiffani426.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  97. http://justine-juustine.blogspot.com/ obserwacja za obserwację? jeśli tak to daj znać ps. śliczny blog

    OdpowiedzUsuń
  98. Świetny post. <3

    Dopiero zaczynam - Zuza-world.blogspot.com liczę na komentarz. Zrewanżuję się. :))

    OdpowiedzUsuń
  99. Fajnie tu <3

    Proszę o pare kliknięć w linki w ostatnim poście http://l0ve-babe.blogspot.com/2013/10/wishlist-voguec.html

    OdpowiedzUsuń
  100. Śliczna jesteś i wo góle prowadzisz ciekawe bloga, jesteś w tym samym wieku co ja :D
    Z chęcią obserwuję Twojego bloga i będę częśto wpadać :)
    Zapraszam na dopiero stwozronego bloga, jutro notka i filmik, jeśli byś mogła to polecieć mnie innym bo chciałbym sie rozkrecić trochę z tymi blogami o sobie ;)
    acka-blog.blogspot.com
    A czy Ty pracujesz z shenside? :)

    OdpowiedzUsuń
  101. To bardzo dobrze ze tym nasz swoje przyjaciułki ja swoja straciłam

    OdpowiedzUsuń
  102. bardzo mi się podoba ten post :) co powiesz na follow4follow?:)

    OdpowiedzUsuń
  103. Bardzo fajne zdjęcia i post:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/10/halloween.html

    Jeśli możesz obejrzyj ten filmik:)
    http://youtu.be/exNc0vQEsB8

    OdpowiedzUsuń
  104. Bardzo fajny blog :)
    Powodzenia w pisaniu! ;3

    • Zapraszam na mojego bloga •

    http://niktniewidzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  105. Śliczna ♥

    Zapraszam do nas ♥

    sandraandnika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  106. Przecudowne spodenki! ja ostatnio nie spotykam się z przyjaciółmi. ;) ale widać że twój post napisany od serca. :)

    sandraa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  107. spodenki <33 niech zgadnę - Sheinside? :)) śliczne zdjęcia, obserwujemy? :) + wiem, że proszenie się robi sie nudne, ale byłabym wdzięczna gdybyś poklikała pare razy w baner sheinside na moim blogu. mam mało obserwatorów, a WIELKĄ szansę na współpracę, z czego na prawdę mi ZALEŻY ;). Za każdy klik się odwdzięczam, wystarczy że poczytasz, wszystko tu jest napisane: http://karina-kaarina.blogspot.com/2013/10/sheinside-2.html

    OdpowiedzUsuń
  108. Ładne zdjecia, fajny blog ;3
    Obserwujemy ?
    http://hellohaaters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  109. Każdy człowiek powinien mieć przyjaciela, bo nie ze wszystkim można sobie samemu poradzić ;)
    Zajrzyj do mnie, może zaobserwujesz?
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  110. Cześć jestem pierwszy raz na twoim blogu i odrazu mnie zaciekawił :3.Obserwuję,aby Ciebie wciąć śledzić XD
    kaaro-karo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  111. Rewelacyjny blog, ciekawe posty, magiczne zdjęcia i piękna prowadząca – czego chcieć więcej?
    Z chęcią zostaję na dłużej (GFC) I czekam na więcej!


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  112. Super spodenki i fajny post :)
    Obserwujemy?
    Poklikasz na moim blogu w banner sheinside? http://zuuziaa-blog.blogspot.com/ Proszę bardzo mi na tym zależy.Odwdzięczę się jak tylko będę mogła ;)

    OdpowiedzUsuń
  113. świetne spodenki ♥
    super blog, będę wpadać ;)
    www.solodayworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  114. Widać, że jesteś bardzo mądrą dziewczyną.

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  115. Bardzo fajny blog ;)
    Powodzenia w pisaniu! :3

    • Zapraszam na mojego bloga •

    www.niktniewidzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  116. http://justine-juustine.blogspot.com/ obserwacja za obserwację ? jeśli tak to daj znac ps.śliczny blog

    OdpowiedzUsuń
  117. super spodenki ;)
    obserwujemy? :D
    fotografia-cytrus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  118. jaka z ciebie chudzinka *.*

    withmyownfeather.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  119. swietny blog, zamieniłabym sie uroda *o*
    http://beautybynickyxxx.blogspot.com/
    obserwujemy sie? :)

    OdpowiedzUsuń
  120. Obserwuje! Cudowne zdjęcia! <3
    ----------------------------------------------------
    zapraszam do mnie! <3
    http://swiatsiekrecil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, jest on motywacją do dalszego pisania ♡