21 marca 2013

Myślę, że chyba każdy wie, że dzisiaj jest 21 marca, czyli pierwszy dzień kalendarzowej wiosny! <33 Co prawda za oknami jeszcze jej zobaczyć nie możemy, jednak  możemy usłyszeć już śpiew ptaków i lecące żurawie. mi wiosna kojarzy się z pięknymi łąkami, rozkwitającymi roślinami. Wtedy cała przyroda budzi się do życia... Dzisiaj u nas w szkole każda klasa musiała mieć jakieś "przebranie". My musieliśmy mieć marynarki i kolorowe końcówki włosów( moje były zielone, turkusowe, niebieskie i czerwone). Oczywiście, nie każdy się przebrał. na w-f dowiedziałam się, że już mamy iść na turniej szachowy. Zaczął się około godziny 10 a skończył przed 14.  Zajęłam 1 miejsce! Jupilaa!!  W kwietniu jeszcze będzie jeden turniej, więc  zdobędę jeszcze punkty. Dzisiaj nie mam dla Was zdjęć, na weekend postaram się kilka zrobić i wtedy dodam na bloga.  Adios! ♥

4 komentarze:

  1. Fajny blog. :)
    post jest super i fajne zdjęcia. c:
    obserwujemy ? : * jeśli tak to zaobserwuj a zrobię to samo ! :)
    zapraszam do siebie ! :)
    wandzik-waandzik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak poetycko napisane o wiośnie :D Jezu... to wy byłyście w szkole jakąś godzinę dłużej niż ja :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, jest on motywacją do dalszego pisania ♡